kontakt@komphelp.pl +48 453 098 427

Zdalne i stacjonarne wsparcie IT

Dzięki usługom KompHelp.pl uzyskasz pomoc techniczną w rozwiązywaniu problemów z systemem operacyjnym, bezpieczeństwem, aplikacjami, ich konfiguracją oraz obsługą. W bardziej skomplikowanych przypadkach odbierzemy Twój sprzęt i poddamy go diagnostyce i naprawie.

Zdalne wsparcie IT może okazać się niewystarczające. Celem pełnej diagnostyki i naprawy/konfiguracji sprzętu Twoje urządzenie odbierze kurier i dostarczy do centrum operacyjnego KompHelp.pl.

W ramach usługi wykonamy:
– diagnostykę sprzętu w celu identyfikacji problemu
– naprawę i konserwację
– usunięcie wirusów, malware i innych zagrożeń
– aktualizację oprogramowania i sterowników
– optymalizację wydajności urządzenia
– wycenę wymiany podzespołów i wymianę podzespołów

img
img

Nasze standardy

2 godziny

Maksymalny czas kontaktu z w zakresie pomocy zdalnej IT. Nasz specjalista pomoże Ci w konfiguracji i usuwaniu problemów z hardware i software. Informatyk połączy się z Tobą zdalnie za pomocą TeamViewer i/lub telefonicznie.

36 godzin

Średni czas na odbiór urządzenia przez kuriera. Stacjonarna diagnostyka i usuwanie problemów z oprogramowaniem i sprzętem – urządzenie odbierze kurier i dostarczy do naszego centrum operacyjnego.